Maintenance Notice [Aika Online Maint] 23rd December 2019

Four

Staff member
Administration
Midgard
We're doing maintenance early this week since its christmas
Servers will go down 11.55 PM EST.
Estimated downtime is 2 hours.

Attachments

• background1.jpg
    background1.jpg
    44.2 KB · Views: 82,901

ywsk

Midgard
server dying =(
please help

o servidor está morrendo =(
por favor, ajude!

são apenas algumas dicas que podem melhorar o servidor //
are just a few tips that can improve the server
NÓS AMAMOS O AIKA // WE LOVE AIKA

in english:
Some tips from an ordinary player:
Why only release plants in cap 70 if it only gives xp to 55? (up by quest is boring, massive .. and holds players for a long time up, could be doing DG or PVP to move the game.)
Mutant monsters give accessories, this is sorely missed in the game.
the christmas event which is supposed to be one of the best of the year (sorry but the event is not being good no ... the fact is that none of my friends are doing it including me.
i'm not a shooter, but ... this nerf in att's skill kills him in the next few caps .. (solution to that would be ban in macro, being proved by video

em português:
algumas dicas de um jogador comum:
porque só liberará plantas no cap 70, se ela só da xp até o 55? (up por quest é chato, massivo.. e prende os players por muito tempo no up, poderia estar fazendo DG ou PVP pra movimentar o game.)
monstros mutantes dão acessórios, isso faz muita falta no jogo.
o evento de natal que é pra ser um dos melhores do ano (me desculpem mas o evento não está sendo bom não... o fato disso é que nenhum de meus amigos estão fazendo, incluindo a mim.
eu não sou atirador, mas... esse nerf na skill do att acaba com ele nos próximos caps..(solução pra isso seria ban nos macro, sendo provado por vídeo)

eimposter

Midgard
[QUOTE = "ywsk, post: 12690, member: 18795"]
server dying = (
please help

the server is dying = (
please help!

are just a few tips that can improve the server // are just a few tips that can improve the server
WE LOVE AIKA // WE LOVE AIKA

in english:
Why only release plants in cap 70 if it only gives xp to 55? (up by quest is boring, massive .. and holds players for a long time up, could be doing DG or PVP to move the game.)
the christmas event which is supposed to be one of the best of the year (sorry but the event is not being good no ... the fact is that none of my friends are doing it including me.
i'm not a shooter, but ... this nerf in att's skill kills him in the next few caps .. (solution to that would be ban in macro, being provided by video

in Portuguese:
Why only release plants in cap 70 if it only gives xp to 55? (Up for quest is boring, massive .. and holds players for a long time up, could be doing DG or PVP to move the game.)
Mutant monsters give accessories.
i'm not a shooter, but ... this nerf in att's skill kills him in the next few caps .. (solution to that would be ban in macro, being proved by video)

[/ QUOTE]

lol

server dying =(
please help

o servidor está morrendo =(
por favor, ajude!

são apenas algumas dicas que podem melhorar o servidor // are just a few tips that can improve the server
NÓS AMAMOS O AIKA // WE LOVE AIKA

in english:
i'm not a shooter, but ... this nerf in att's skill kills him in the next few caps .. (solution to that would be ban in macro, being proved by video

em português:
algumas dicas de um jogador comum:
porque só liberará plantas no cap 70, se ela só da xp até o 55? (up por quest é chato, massivo.. e prende os players por muito tempo no up, poderia estar fazendo DG ou PVP pra movimentar o game.)
monstros mutantes dão acessórios, isso faz muita falta no jogo.
o evento de natal que é pra ser um dos melhores do ano (me desculpem mas o evento não está sendo bom não... o fato disso é que nenhum de meus amigos estão fazendo, incluindo a mim.
eu não sou atirador, mas... esse nerf na skill do att acaba com ele nos próximos caps..(solução pra isso seria ban nos macro, sendo provado por vídeo)